Pagina's

dinsdag 2 juli 2013

Mijn favorieten apps!

Heey allemaal,

Ik moet heel eerlijk zeggen ik zag dit idee bij veracamilla.nl dus echt zelf bedacht heb ik het niet maar als nog leek het mij leuk om het met jullie te delen.

 In dit artikel zal ik 20 apps reviewen die ik echt de moeite waard vind om te downloaden het zijn niet alleen maar apps voor meiden en vrouwen maar ook voor jongens en mannen of natuurlijk voor allebei!!! Het wordt geen top 20 ofzo maar gewoon door elkaar heen.

1. Youtube:
    Ik vind youtube echt geweldig ik vind het superleuk ik zit denk ik wel elke dag een half uur of uur op        
    youtube zo ontzettend leuk vindt ik het er is ook echt van alles te zien van voetbal tot make up.

2. Twitter:
    Ook zit ik natuurlijk op twitter ik doe het echt heel erg veel wel minder dan youtube maar ja..... Ik vind
    heel erg leuk omdat je veel over elkaar te weten komt er zijn ook mensen die het mileu vervuiling vinden
    maar ja iedereen zijn eigen menning.

3. Facebook:
    Ja eigenlijk bijna het zelfde als twitter of hyves maar dan heet het facebook ook kun je op facebook
    spelletjes doen.

4. Blogger:
    Ja omdat ik een site heb vind ik het ook handig om bijvoorbeeld in de auto een artikel te schrijven dus ja
    daarom ook blogger dit is trouwens alleen voor blogspot.

5. Intagram:
    Ook al zo'n hit ja hoe kan het ook anders het is ook met social media net als twitter, facebook, hyves.
    Maar hierbij stuur je foto's en daar schrijf je wat leuks bij of niet natuurlijk het is niet verplicht.

6. Meta:
    Dit is weer niet iets voor iedereen maar als je op de middelbare school zit is dit een hele handig. Je kan er
    namelijk je rooster op zien ook dit geld weer niet voor alle scholen "tuurlijk waarom zouden we alles het
    zelfde doen als we het ook gewoon allemaal lekker moeilijk kunnen doen dat iedereen iets anders heeft"
    maar ja dat even ter zijde dit is dus een hele goede app je kunt altijd even kijken of het ook voor jou
    school kan.

7. Candy Crush:
    Oke ik denk dat ik daar niet heel meer over hoef te zeggen dit is namelijk zo'n hit niet alleen onder de  
    jongeren maar ook onder de ouderen is dit een veel gespeeld spel je moet er alleen wel facebook voor
    hebben anders kom je niet verder dan level 35.

8. Fantasy Town:
    Dit is een spel die ook mijn vader speelt dus dit is ook een geliefd spel voor volwassenen dat als hij
    's nachts wakker werd dat hij even ging oogsten! Het is een spel waarbij het gaat om land je moet een
    eigen land maken met allemaal elfjes en dwergjes en gewone mensen.

9. Hay Day:
    Het is een soort boerderij waar bij je ook weer moet oogsten en producten moet verbouwen maken en
    verkopen ik vind het zelf een heel erg leuk spel en vind het zeker de moeite waard om te spelen.

10. Draw Free:
      Oke dit is ook zo'n populair spel ik denk dat ik daar ook niet zoveel over hoef te zeggen je moet
      eigenlijk gewoon tekeningen naar elkaar sturen!!

11. Subway Surfers:
      Dat is een spel dat je over trein sporen heen moet rennen en je de treinen, de horden en de borden moet
      ontwijken het doel ik om zover mogelijk te komen en om zo veel mogelijk geld te verzamelen.

12. Temple Run:
      Je wordt achtervolgd en je moet rennen, duiken en springen over en onder dingen door. Het is echt
      super grappig en verslavend!

13. Lep's World (2):
      Je hebt Lep's World en Lep's World 2 het is een soort mario bross maar dan met andere parkoeren (als
      je dat zo schrijft) en andere poppetjes. Dus voor de mario bross fans is dit een hele leuke app.

14. Flow Free:
      Je moet de goede kleuren puntjes met elkaar verbinden. Dat is het eigenlijk!

15. Gemist:
      Dat zijn alle zender op Nederland 1,2,3 die je terug kan kijken als je het hebt gemist dus ja logisch dat
      het heet gemist.

16. RTL XL:
      Daar kun je alle RTL programma's terug kijken die je hebt gemist ook programma's die nu niet op tv zijn

17. 4 plaatjes 1 woord:
      Ja de naam zegt het al 4 plaatjes en die geven allemaal het zelfde woord aan. Heb je ook in een andere
      versie 4 plaatjes 1 stad dat is ook leuk maar wel moeilijker

18. FruitNinjaFree:
      Het spel is fruit door midden snijden als een soort ninja. En het is zoals de naam al zegt gratis.

19. Wordfeud:
      Die heb je in een betaalde en in een gratis versie het enige verschil is dat je bij de betaalde geen reclame
      hebt. Je hebt een bord waar je woorden aan elkaar moet leggen en dat doe je tegen je vrienden.

20. Woordjacht:
      Het is een spel die je doet tegen de rest van Nederland die het op dat moment ook aan het spelen is het
      is een soort Ruzzle dat je woorden moet zoeken in een aantal letters die met elkaar verbonden moeten
      zijn en je moet proberen zoveel mogelijk punten te halen.

Dit waren mijn 20 apps ik heb er nog veel meer als jullie nog zo'n artikel willen moeten jullie dat even achterlaten in de reacties voor vragen of wat anders mag je ook gerust achterlaten dat zou ik hardstikke leuk vinden ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en ga ze vooral allemaal even uitproberen.

Als het goed is zijn alle apps GRATIS!!!!

xoxo mij

Geen opmerkingen: