Pagina's

woensdag 8 mei 2013

Vlog

Hey allemaal,

Vandaag voor jullie een vlog op dit moment heb ik even pauze ik ben namelijk met mijn oma en allemaal van dat soort leeftijds genootjes aan het dansen. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder

We doen zumba nou ik ben nu al moe we hoeven niet meer zo heel erg lang gelukkig. Het begin is makkelijk maar zometeen gaan we de dansjes doen die zij in stappen hebben geleerd dus het lukt niet om dat vloeiend mee te dansen maar ja. We gaan nu weet beginnen ik ben zo terug. Inmiddels is het een dag later want ik was best moe en had geen  zin om verder te vloggen. Trouwens sorry dat er gister en maandag geen artikel online is gekomen maar gister was ik de hele dag bij mijn opa en oma en die hebben geen wifi of draadloos internet dus ik kon daar niks online gooien. Maar vandaag komt er dus wel een artikel online ik denk 2 want ik was maandag heel inspiratie loos en ik ging toen weer naar de stad met een andere vriendin. Dus ik denk dat daar vandaag nog een shopblog van online komt of ik ga wat voor jullie reviewen. Wat vinden jullie trouwens de leukste artikels? Dan kan ik daar rekening mee houden en proberen dat het meeste te schrijven. Voor de gene die geen idee hebben waar ik het over heb ga even naar het zoek balkje aan de rechterkant naast de artikelen en typ dan in wat je niet kent dan kom je dat soort artikels tegen! Ik heb trouwens mijn blog laatst flink aangepast en heb nu ook een over mij pagina er bij. Ik ben druk bezig geweest met de lay-out tot dat ik er tevreden mee was daarom was het zondag avond een beetje een chaos op mijn site en zag je telkens weer wat anders maar het is nu wel weer even goed voor een lange tijd en zodra ik het weer zat wordt verzin ik wel weer wat anders en ga ik  verder met experimenteren als jullie trouwens leuke dingen weten voor de site laat het dan even weten dan kan ik daar rekening mee houden of dat instellen. Ik hoop dat jullie de vlog leuk vonden.

xoxo Mij

Geen opmerkingen: