Pagina's

zaterdag 4 mei 2013

Vlog

Hey allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een vlog op dit moment zit ik in de auto en ben ik op mijn i-pod touch aan het typen. Vanmiddag ga ik mijn kamer verbouwen het wordt helemaal anders. Ook gaan we straks naar het graf van mijn opa en gaan we nieuwe klimop neerzetten want dat is hard nodig. We zitten in de auto onderweg naar Twello om speciaal brood te halen want mijn moeder en ik zijn allergisch voor tarwe en melk en daar verkopen ze speltbrood en dat mag ik dus wel hebben. Ook is daar een Deka in de buurt en gaan we daar eten halen voor vanavond ik ga deze vlog inplannen voor van de week maar ik schrijf het op woensdag 1 mei 2013. Om het is nu om precies te zijn 09:55. Ik schrijf nu een hele andere vlog dan normaal gesproken maar laat even weten of je dit een leukere vlog vindt en of je dit vaker wilt of dat je dat andere leuker vindt ik wordt misselijk van alleen maar op mijn i-pod kijken dus stop maar. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer.

Xoxo Mij

Geen opmerkingen: