Pagina's

donderdag 2 mei 2013

favorieten van de maand April

Hey allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie weer mijn favorieten ik denk dat ik het mijn favorieten van de maand ga noemen want ik doe bijna elke maand z'n artikel dus vanaf nu heet het de favortieten van de maand ..........
Mijn favorieten van de maand zijn allemaal redelijk nieuw. Mijn favorieten zijn:


  • Alround concealer van Catrice
  • Mattifying compact powder van essence ik heb hem in 04 perfect beige
  • Defining blush van Catrice in 020 Rose Royce
  • Highlighting Powder van de spectaculART Limited Edition in C01 Artfully Lustrous
  • Tweezerman Wimper kruller omdat ik sinds kort een bril heb en ik heb hele lange wimpers
  • Oogschaduw palletje van MAX in 03 Nude die van mij is helaas de eerste maandag in de vakantie kapot gevallen maar hij is nog bruikbaar.
  • Eyeshadow Base van de HEMA ja meiden/jongens ik heb hem weer terug gevonden
  • MAX oogpotlood die je omhoog kan draaien was eerst met goud maar dat was er zo af in zwart
  • MEGA VOLUME COLLAGENE 24h. WATERPROOF Mascara van L'ORÉAL paris in MEGA BLACK
  • En een onbekende lipstick maar het is wel een mooie kleur hij staat hier onder.
Dit zijn mijn favorieten laat in de reacties maar weten wat jou favorieten zijn van dit moment of van de maand misschien is het iets dat ik nog niet heb dan kan ik het ook aanschaffen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot het volgende artikel.

 xoxo mij




Geen opmerkingen: