Pagina's

maandag 8 april 2013

yes love

Hey allemaal,

Vandaag voor jullie een artikel over het merk yes love een merk dat volgens mij niet in Nederland te koop is (als je het ooit in Nederland gezien hebt laat het me even weten).
Maar in ieder geval, het merk is sowieso te koop in Feungirola in Spanje, maar vast ook nog wel in meer plaatsen en ik denk ook in nog meer andere landen.
Maar wat ik wou zeggen is dat het een merk is met allemaal leuke make up voor maar 1 euro per product echt super buget.
En de producten zijn ook nog eens super goed.

Dit is de lipstick het is echt een super mooie kleur


Het is een lipstick van Yes Love dat weten jullie wel want daar gaat dit artikel ook over alleen het is er al best wel afgesleten


De lipstick heeft nummer 14 ook dat is er al bijna vanaf gesleten


Dit is de swatch echt een super mooie kleur en heel mooi gepichmenteerd.


Dit is het oogpotlood dat ik heb dit is een blauwe kleur


Je kunt het oogpotlood omhoog draaien dat systeem zie je steeds vaker.


Zover kan ik hem nog uitdraaien hij kan langer al je hem net koopt alleen ik heb hem vorig jaar in de zomervakantie gekocht en ik heb dit nog over ik heb hem namelijk al heel veel gebruikt ik gebruik dit blauwe oogpotlood voornamelijk in de onderste waterlijn dat vindt ik er mooi staan.


een leuke foto van boven af


en ook deze is super gepichmenteerd super kwaliteit dus.


Dit zijn 4 nagellakjes die wij (mijn moeder mijn zusje en ik) hebben ik heb zelf de blauwe de roze is van mijn zusje en mij samen en de bruin/rode en de rode zijn van mijn moeder.


dit zijn de nummers


zo ziet het kwastje er uit de nagellakjes zijn trouwens super fijn en vederop in dit artikel staan swatches


dit is nog een nagellakje deze is opzich niet anders maar zit alleen in een andere huls vandaar dat ik hem appart op de foto heb gezet trouwens het was de bedoeling dat je het nummer kon zien maar dat kan je niet dus bij deze het nummer van dit lakje is nummer N030


dit is de kleur


en weer het kwastje 


dit is een soort versier nagellakje dat zie je in de volgende foto's

het puntje is super dun


en de kleur


over deze foto heb ik 2 dingen te zeggen 
  1. ik heb ze niet op mijn nagels zelf geswatcht omdat ik op dit moment geen mooie nagels heb sorry daar voor maar daarom heb ik het maar op een wit papiertje gedaan en ik heb het trouwens 1 keer gelakt
  2. ik kreeg de andere 2 potjes niet open dus ik heb alleen deze 2 kunnen laten zien.



Dit is de nog een swatch


en dit is het nail art dingetje die is dus heel precies.

Dit was mijn verhaal over het merk yes love ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer.

Groetjes Mij

Geen opmerkingen: