Pagina's

zaterdag 27 april 2013

VOC project

Hey allemaal,

Vandaag een vraag aan jullie hebben jullie in de brugklas of hoger ook een VOC of I.C.T project gedaan wij zijn daar nu mee bezig ik vind het echt een heel leuk project we doen dat ik plaats van een lessen geschiedinis ik was benieuwd of jullie dat ook doen op de middelbare school het is een project waarbij je een voorouder moet uitkiezen en dan moet uitzoeken hoe die is gevaren en die moet je dan op internet achterna reizen ook moet ik een vlucht boeken naar sri lanka nou ja niet betalen maar wel kijken hoe ik daar het goedkoopst heen kan vanuit kaap de goede hoop dat ligt voor de gene die het niet weten dat ligt in het zuiden van afrika dus je moet het niet echt boeken dat had namelijk een keer iemand wel echt gedaan omdat die gene dacht dat dat echt moest dus die heeft betaald met de bankpas van zijn vader ik vind het nog steeds een hilarisch verhaal. Ik zou het leuk vinden als je even laat weten of jullie ook zo'n project hebben gedaan en zo ja wat jullie er van vonden. Tot de volgende keer!

xoxo Mij

Geen opmerkingen: