Pagina's

woensdag 10 april 2013

Vlog

Hey allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een hele snele vlog sorry dat die zo laat is maar ik was vanmiddag bezig met allerlei andere dingen.
Ik heb morgen een examen van anglia dat is een soort engels en als je dat dan doet krijg je als je slaagt een diploma en als je alle diploma's hebt kun je een studie in Engeland volgen.
Doet iemand van jullie dat ook?
Ik vindt het in ieder geval heel makkelijk.
Ik heb dus ook niet echt geleerd maar meer alles een beetje gelezen.
Verder heb ik morgen de eerste 2 uur uitval nou eigenlijk de rest van de klas eerste 3 uur maar anglia is het 3e uur dus ik moet eerder op school zijn nou ik ben gelukkig niet de enige uit de klas.
Verder heb ik voor vrijdag best veel huiswerk dus ik denk dat er morgen niks online komt sorry.
Dit was de vlog alweer want ik wil slapen.

groetjes mij en weltrusten

Geen opmerkingen: