Pagina's

dinsdag 26 maart 2013

Vlog

Hey allemaal,

Vandaag even een snelle vlog want ik ben gigantisch druk.
Ik heb namelijk een aantal toetsen deze week en ik moet dus veel leren vandaag dat de vlog pas laat online komt want het is nu 20:36 dus het is al redelijk laat.
Ik heb morgen een toets van levensbeschouwing en overmorgen van biologie dus ik heb het druk zoals ik al zij.
Dat komt ook vooral omdat ik wat toetsen moet inhalen van toen ik ziek was ik moet die toets van levensbeschouwing namelijk inhalen.
Verder gaat het met mij wel goed en met jullie??
Ik ben vanmiddag naar pianoles geweest dat was erg leuk alleen ook daarvoor had ik dus niet geoefend dat was wel een beetje vervelend maar ja ik had er echt geen tijd voor.
Zijn jullie deze week ook zo druk laat het me weten.
Dit was het al weer heel snel want ik ga nu nog even biologie alvast doorlezen.
O ja en morgen moet ik ook naar de ortho dus of ik morgen wat plaats weet ik niet want ik heb het nogal druk.
Sorry dat ik de laatste tijd zoveel vlogs plaats maar dat is lekker snel en hoef ik niet voor te bereiden ik hoop dat jullie het niet erg vinden.
Als je morgen ook een toets hebt. Succes!!!

Groetjes Mij

Geen opmerkingen: